Comunicat de Rebel·lió o Extinció Gramenet sobre el Pacte Local

Col·laboracions Ecologia

L’entitat ecologista Rebel·lió o Extinció Gramenet ha publicat un comunicat on exposa la seva opinió sobre l’apartat d’Emergència habitacional i canvi climàtic del Pacte Local per a la reconstrucció social, econòmica i cultural de Santa Coloma de Gramenet. FOTO: Rebel·lió o Extinció Gramenet

En termes generals, es manifesten en positiu respecte a les propostes que els grups municipals plantegen en el text a l’apartat de canvi climàtic. També es reafirmen en les seves demandes prèvies de reducció del consum material i energètic, reducció dels gasos d’efecte hivernacle (GEH) i reiteren la necessitat de la creació de la Taula per l’Emergència climàtica a Santa Coloma de Gramenet.

D’altra banda, es lamenten de què s’ha reduït la xarxa de vianants que s’havia desplegat al juny, troben que cal més pedagogia sobre els barris de vianants o la reducció de residus, per exemple, i que falta verd a la ciutat, entre altres mancances que apunten.

Aquí podeu llegir el comunicat íntegrament.